Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Finansowanie - oblicz ratę
Konfiguruj swoją Toyotę

Milla Jovovich gwiazdą „The Night That Flows”

Interaktywne przedstawienie teatralne z udziałem Toyoty C-HR

2017-02-07

Słynna aktorka i modelka Milla Jovovich zagrała główną rolę w pierwszym na świecie interaktywnym przedstawieniu teatralnym, którego bohaterem jest samochód. Produkcja pod tytułem „The Night That Flows” została wystawiona w ogromnej hali Printworks w Londynie. U boku gwiazdy wystąpili również utalentowani twórcy z całej Europy.

W wydarzeniu wzięło udział 100 gości, wciągniętych w fabułę tego niezwykłego wieczoru. Uczestnicy odbyli wirtualną podróż po Londynie, Berlinie, Mediolanie, Paryżu i Barcelonie. Ich przewodniczka, Milla Jovovich, pomagała zainspirować się designem Toyoty C-HR, która wygląda jakby zawsze była w ruchu.

Każdy z uczestników był bohaterem w swojej własnej przygodzie, spotykając po drodze znane postacie ze świata mody sportu i rozrywki. Każda scena mogła się zakończyć niespodziewanym zwrotem akcji, a wydarzenia były inspirowane atutami Toyoty C-HR – dynamiczną jazdą, wyszukaną stylistyką diamentu, zachwycającym projektem wnętrza oraz koncertową jakością dźwięku systemu JBL.

Podróż rozpoczęła się w Berlinie ozdobionym projekcjami z Międzynarodowego Festiwalu Światła. W Mediolanie goście spotkali projektanta mody Fabio Attanasio i modelkę Giorgię Palmas, a C-HR stał się gwiazdą pokazu mody. W paryskim kasynie przywitał ich kierowca rajdowy Guerlain Chicherit oraz krupier Etienne Pradier. W Barcelonie zaskoczył ich flash mob wyreżyserowany przez DJ-a Cuartero. W londyńskim barze na uczestników czekali mistrzowie mieszania drinków, Alex Kratena i Simone Caporale oraz gospodyni programu, Milla Jovovich.

Twórcami spektaklu są najbardziej utalentowani performerzy zajmujący się łączeniem teatru i techniki, współpracujący z prestiżowymi scenami teatralnymi w Wielkiej Brytanii. Za reżyserię odpowiadali James Seager i Joe Hufton z londyńskiej grupy performansu teatralnego Les Enfants Terribles.

„Udział w tym unikalnym przedsięwzięciu to dla mnie wielka przyjemność. Uwielbiam teatr uczestniczący, który porywa wszystkich w wyjątkową podróż. To coś, co zawsze chciałam zrobić, więc kiedy Toyota zaprosiła mnie do udziału w wydarzeniu, którego bohaterem jest Toyota C-HR, byłam zaintrygowana. C-HR jest wyrazem zupełnie nowego podejścia Toyoty do swoich produktów – nowy crossover to ikona stylu i jakości premium. Wygląda pięknie i ma świetnie zaprojektowane wnętrze. Toyota zawsze szuka coraz lepszych sposobów na projektowanie samochodów – bardzo mi się podoba ta filozofia” – skomentowała Milla Jovovich.

„Toyota C-HR to samochód zupełnie inny od wszystkiego co zrobiliśmy do tej pory. Dlatego prezentujemy go w wyjątkowy, innowacyjny sposób. Spektakl „The Night That Flows” nie tylko uchwycił dynamiczny i innowacyjny charakter C-HR, ale także podkreślił, że jest to doskonały samochód dla osób, które poszukują inspiracji do aktywnego, twórczego życia” – powiedział Jan Verhaegen, Brand and Marketing Communications Manager w Toyota Europe.

Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR
Milla Jovovich i Toyota C-HR

Dowiedz się więcej

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia, dowiedz się więcej.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring, wyświetlanie okien z kwestionariuszami i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych przez użytkownika na stronie.

Pozwalają cieszyć się pełną funkcjonalnością, zapamiętują odwiedzone strony oraz umożliwiają wyszukiwanie usług w Twojej lokalizacji. Zaznaczenie tej opcji skutkuje wyświetlaniem lepiej dopasowanych reklam na stronie Toyoty i poza nią.